loading...

ابراهیم صنوبر

بازدید : 35

چاپ دوم کتاب «گنجینه صلح و دوستی» که توسط استاد ابراهیم صنوبر

چاپ دوم کتاب «گنجینه صلح و دوستی» که توسط استاد ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران تالیف شده است منتشر شد.

 

کتاب گنجینه صلح و دوستی کتابی است که در ابتدا سخنانی از ائمه معصومین، بزرگان، فیلسوفان و شاعران توسط استاد ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران جمع آوری شده است.

 

در ادامه بخشی از رزومه، سخنرانی ها،احکام و دیدارهای استاد ابراهیم صنوبر مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح آمده است که این کتاب جهت آشنایی بیشتر مردم با موسسه بین المللی سفیران صلح و استاد ابراهیم صنوبر نگارش شده است که امید است مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد.

چاپ دوم کتاب « گنجینه صلح و دوستی » ۱۰۲۲صفحه دارد و در ۲۰۰۰ نسخه چاپ شده است.

لازم به ذکر است ابراهیم صنوبر یکی از فعالان اجتماعی و حقوق بشر است که در زمينه مسائل خیرخواهانه و کمک به اقشار نیازمند ،آزادی زندانیان مالی حمایت از کودکان کار فعالیت های زیادی داشته است. او رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی سفیران صلح و دبیر کل ائتلاف صلح جهانی است.

مرتضی پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 22:36 نظرات (0)
بازدید : 28

نشست صمیمانه استاد ابراهیم صنوبر  پدر صلح ایران با پیتر نیکیتنکو رایزن فرهنگی سفارت روسیه

در این نشست ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح در خصوص فعالیت های بشر دوستانه و نوع دوستانه موسسه سفیران صلح توضیحاتی دادند. همچنین در خصوص ساخت دهکده ها و شهر های صلح در ایران و سایر نقاط جهان توضیحاتی داده شد.

ابراهیم صنوبر در خصوص اهمیت تاسیس مناطق دائم و پایدار صلح جهانی که لازمه آن ساخت دهکده های صلح جهانی است مواردی را عنوان داشتند

دهکده صلح یک مجموعه ايده آل برای تمامی انسا ها، ادیان، اقشار، مذاهب، نژادها و شهر عشاق و دوستداران صلح و‌دوستی و حیوانات است.

دهکده صلح آرمان شهری است که همیشه در رویای جهان و افراد مختلف جوامع بوده است. افرادیکه که دغدغه شان رسیدن به دنیایی بهتر است. دنیایی بدون هرگونه جنگ و جرم و جنایت،دنیایی پر از دوستی و مهر و وفا،دنیایی پر از صلح، امنیت و آرامش که جرم و جنایت در آن از عجایب است.

پیروان مذاهب مختلف در این دهکده به راحتی و در کنار هم زندگی و عبور و مرور می کنند و می توانند با هم ارتباط داشته باشند.

چون مبنای دهکده صلح بر مبنای دوستی و صلح و امنیت است در این شهر عناد،دشمنی،حسادت و رفتارهای خلاف شان انسانیت معنایی ندارد و همه با هم مهربان هستند و هیچ حسادتی نسبت به یکدیگر ندارند و از سازه ها و اماکن دهکده به خوبی نگهداری می شود.

هدف از ساخت دهکده صلح می تواند این باشد که این دهکده به عنوان یک نماد، مرکز توریستی و گردشگری به مانند مراکز توریستی جهان محسوب می شوند و سالانه افراد بسیاری برای بازدید به این مراکز مراجعه می کنند، دانست.

موسسه بین المللی سفیران صلح بر این باور است که دهکده صلح بهترین مکان ممکن برای ترویج پیام وحدت و صلح و همچنین تشکیل و توسعه مناطق دائم و پایدار صلح جهانی است پس سعی شده است با طراحی منحصر به فرد و خاص پیام صلح و دوستی و داشتن جهانی زیبا  را با ساختن این شهر، به گوش جهانیان برساند.

 پیتر نیکیتنکو از فعالیت های بشر دوستانه موسسه بین المللی سفیران صلح ابراز خرسندی نمودند و در خصوص ساخت دهکده صلح در روسیه قول مساعد همکاری بین موسسه بین المللی سفیران صلح و کشور روسیه و تبادلات فرهنگی دادند.

در پایان ابراهیم صنوبر لوح یادبودی از طرف موسسه بین المللی سفیران صلح به رایزن فرهنگی روسیه جناب آقای پیتر نیکیتنکو تقدیم نمودند.

مرتضی پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 22:36 نظرات (0)
بازدید : 26

تالیف کتاب کتاب شرح  قانون کاهش مجازات حبس تعزیری  و مقایسه با قوانین سابق

تالیف کتاب کتاب شرح  قانون کاهش مجازات حبس تعزیری  و مقایسه با قوانین سابق توسط استاد ابراهیم صنوبر و خانم مینا بارانی

درباره کتاب شرح  قانون کاهش مجازات حبس تعزیری  و مقایسه با قوانین سابق

 

قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۰ چندین مرتبه تمدید گردید و سرانجام این قانون در سال ۱۳۹۲ به تأیید نهایی شورای نگهبان رسید اما باز هم چهره دائمی به خود نگرفت بلکه کمیسیون قضائی مجلس با اختیار تفویضی از سوی مجلس شورای اسلامی، آن را به صورت آزمایشی برای مدت پنج سال تصویب نمود. این قانون گام‌های مهمی برای انعکاس پیشرفت‌های علمی برداشته است اما تلاش برای شرعی‌سازی قانون نیز کاملاً مشهود است.

نهایتا در تغییرات قانون مجازات اسلامی، قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در جلسه علنی روز سه شنبه ۹۹/۰۲/۲۳ تصویب شد و مورخ ۹۹/۰۳/۲۲ از سوی رییس جمهور ابلاغ گردید.

 دلیل اصلی تصویب این قانون را توان در آمار زیاد زندانیان و هزینه گزافی دانست که افزایش روز افزون زندانیان به دولت تحمیل می کرد. البته در این قانون علاوه بر کاهش مجازات حبس به مباحث دیگری نیز پرداخته شده است که نه تنها مرتبط به بحث کاهش مجازات حبس تعزیری نیستند بلکه مجازات را به نوعی نیز افزایش داده است.

هدف از نکارش این کتاب که توسط استاد ابراهیم صنوبر و خانم مینا بارانی نگارش شده است به مقایسه این قانون و قانون سابق پرداخته شده است که می‌تواند مورد استفاده دانشجویان، وکلا و اساتید حقوقی قرار گیرد.

استاد ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران و مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح است که توانسته است در حوزه مسائل خیرخواهانه، بشردوستانه کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان گامهای مثمر ثمری را بردارد.

مرتضی پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 22:35 نظرات (0)
بازدید : 41

معرفی اولین دهکده صلح جهانی

روستای صاحبی شهرستان ساری به عنوان نخستین دهکده صلح جهانی معرفی شد.

 

ابراهیم صنوبر مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح گفت: با توجه به شناختی که از روستای صاحبی و فعالیت‌های نوع دوستانه اهالی آن وجود دارد، این موسسه تصمیم گرفت این روستا را به عنوان نخستین دهکده صلح جهانی معرفی کند.

ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران افزود: این تصمیم با همکاری دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و توریستی گرفته شد.

مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح ادامه داد: این اقدام در راستای ایجاد مناطق دایم و پایدار صلح جهانی در حوزه ملی و بین المللی انجام و برکات خوبی برای مردم منطقه خواهد داشت.

صنوبر گفت: با توجه به ظرفیت‌های این روستا در حوزه گردشگری، نماد‌هایی از صلح و دوستی مانند برج صلح فضاهای فرهنگی و ورزشی در روستای صاحبی احداث خواهد شد.

مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح گفت: ایجاد مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی، احداث پارک‌های بازی برای کودکان و توسعه صنایع دستی برای جذب گردشگر از جمله اقدامات دیگر این موسسه برای ایجاد رونق در این دهکده صلح جهانی است.

صنوبر افزود: مراکز نگهداری حیوانات نیز در این روستا طراحی خواهد شد و هیچ قفس و فضای بسته‌ای برای نگهداری این حیوانات وجود نخواهد داشت.

او افزود: برگزاری هفته‌های فرهنگی و اقتصادی و ورزشی در این روستا به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران با سایر اقوام و ملل نیز از دیگر برنامه‌ها برای معرفی نخستین دهکده صلح جهانی است.

صنوبر دبیر کل ائتلاف صلح جهانی گفت: همه اقوام جهانی و مذاهب الهی در این دهکده صلح جهانی آزاد هستند و به همه این اقوام و مذاهب احترام گذاشته خواهد شد تا اقوام مختلف برای گسترش هر چه بیشتر فرهنگ صلح و دوستی با سایر کشور‌ها تعامل کنند.

مرتضی چهارشنبه 08 دی 1400 زمان : 16:51 نظرات (0)
بازدید : 27

سومین یادواره بزرگداشت شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی برگزار شد

سومین یادواره بزرگداشت شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی سهراب و شهدای مدافع حرم با حضور تعدادی از سران کشوری و لشگری، ورزشکاران و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، سومین یادواره شهید مدافع حرم «سجاد زبرجدی سهراب» در سالن همایش شهید غنی‌پور تهران برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم صنوبر دبیر سومین بزرگداشت، آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار دقیقی مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداختند.

در ابتدای این مراسم، ابراهیم صنوبر دبیر رویداد و مدیرعامل موسسه بین‌المللی سفیران صلح در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خوش آمدگویی به خانواده‌های معظم شهدا با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره)، که شهدا شمع محفل بشریتند سخنان خود را آغاز نمود و در ادامه گفت: اگر بشریتی هست و تکاملی برای بشریت هست، از برکت وجود شهداست که راه و مسیر رو برای حرکت بشریت مستعد و مستدام نگه داشتند.

وی افزود: البته ما هم در مکتبی پرورش پیدا کردیم که مردم ما همواره قدردان شهدا هستند و همیشه با رعایت حفظ حرمت و شان والای شهدا و خانواده معظم شهدا، پاسداری از این فرهنگ را وظیفه خودشان دانستند و این موضوع برای مردم ما همیشه در اولویت و اهمیت بوده است.

صنوبر ادامه داد: ما در موسسه بین‌المللی سفیران صلح همواره به احیا و ترویج آداب و فرهنگ‌های نیک ملل که در خدمت به صلح و خدمت به جوامع انسانی به کار گرفته می‌شوند، اهتمام داریم و چه فرهنگی از این ارزشمندتر که شهدا با سلوک و مشی و اقدام و عمل خود، چه در دوران حیات نجیبانه‌شان و چه در عرصه جهاد و شهادتشان، پایه‌های عزتمندی و عظمت را برای مملکت عزیزمان مستقر و مستحکم کردند و اگر امروز پرچم استقلال و آزادی در حال اهتزاز است، ماحصل فداکاری، ایثار و جانبازی این شهدای عظیم‌الشان است که ما نفس به نفس مدیون آنها هستیم و لحظه لحظه به این برخورداری از این سرمایه بی‌بدیل در کشور عزیزمان افتخار و مباهات می‌کنیم. شهید سفیر عشق است و مظهر عالی عشق و دلداگی به معبود، شهید معلم عشق است و آموزگار راستین پایمردی و ایستادگی برای هدف. شهید تزریق‌کننده اقتدار و عظمت است در رگ‌های حیاتی جامعه، شهید الهام‌بخش جانبازی و پاکبازی در سبیل حق است، شهید جریان‌ساز صلح و امنیت و آرامش در جای‌جای این مرز و بوم است، شهید جامع تمام صفات عالی انسانی است.

دبیر سومین بزرگداشت شهید مدافع حرم «سجاد زبرجدی سهراب» در پایان اظهار کرد: ما مدیون جوانان عزیزی هستیم که برای تامین صلح و امنیت فرزندان ما از جان خودشان گذشتند و مدیون پدران و مادران و خانواده‌هایی هستیم که چراغ حیات این مکتب را فروزان نگه داشتند و چنین سربازان غیور و آزاده‌ای را در دامان خود تربیت کردند. مدال افتخار و سربلندی قطعا برازنده خانواده‌های معظم شهدا هست که در واقع طلایه‌داران دفاع از مکتب و مملکت عزیز اسلامی‌مان هستند.

در ادامه سردار سرتیپ دقیقی مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: شهادت سردار سلیمانی در امتداد معامله بزرگ قرن بود. پس از شهادت سردار سلیمانی تصمیم حمله به عین‌الاسد یکی از سخت‌ترین تصمیمات رهبری بود. اگر می‌زدیم احتمال جنگ بود و اگر نمی‌زدیم گستاخ‌تر می‌شدند و هدف‌های دیگری را می‌زدند.

وی در ادامه به تحلیل و تکریم خانواده معظم شهدا و از خودگذشتگی این جوانان پرداخت.

نکته قابل توجه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی حضور خدام حرم امام رضا(ع) از آستان قدس رضوی جهت همراهی و استقبال از خانواده‌های معظم شهدا بود. در مراسم فوق از خانواده شهید سجاد زبرجدی و سایر خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل ویژه به عمل آمد و نشان ویژه صلح در حوزه شجاعت به مادر شهید سجاد زبرجدی اهدا گردید.

همچنین در ادامه کتابی به خط بریل که محتوای آن وصیت‌نامه شهید والامقام سجاد زبرجدی بود، توسط بانوی روشندل نرگس اسلامی‌شرار و بزرگان حاضر در مراسم رونمایی شد.

این مراسم با اجرای مهدی آقابیگی، مداحی محمد جواد سماوی، روایتگری مسعود جعفری و اجرای گروه تواشیح شمس الضحی انجام شد. همچنین در این مراسم از سرهنگ پاسدار مهدی عربی که از فرماندهان شهید سجاد زبرجدی بود تقدیر و تشکر ویژه به عمل آمد. تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا هم مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند و هدایایی به ایشان تقدیم گردید.

در ادامه این رویداد مصطفی آقاجانی مربی ارزنده کشتی تیم ملی بزرگسالان کشور نیز مدال طلای جهانی خود را به خانواده شهید سجاد زبرجدی اهدا کرد و موسسه بین‌المللی سفیران صلح نیز به پاس این حرکت ارزشمند ورزشکار دوستدار خانواده شهدا حکم سفیر نیکوکاری به ایشان تقدیم نمودند.

حضور شهردار زاهدان و سرداران معظم سپاه پاسداران، هنرمندان، ورزشکاران و سایر سران لشکری و کشوری و عموم مردم در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی نیز نشان از ارادت همگان به شهدای مدافع حرم داشت.

مرتضی چهارشنبه 08 دی 1400 زمان : 16:50 نظرات (0)
بازدید : 24

استاد ابراهیم صنوبر دبیر جامعه اسلامی کارگران استان تهران شد.

استاد ابراهیم صنوبر دبیر جامعه اسلامی کارگران استان تهران شد.

دکتر احمد کرمی، دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور طی حکمی «استاد ابراهیم صنوبر» را به عنوان دبیر جامعه اسلامی کارگران استان تهران منصوب نمود.

در این حکم انتصاب دکتر کرمی برای ایشان آرزوی توفیقات و حضور مثمرثمر ایشان را آرزو نمودند و همچنین استاد ابراهیم صنوبر نیز پیرو دریافت حکم دبیر جامعه استان تهران امیدواریم بتوانیم در جهت حمایت و بهبود وضعیت معیشتی کارگران گام های مثبت و موثری برداریم.

مرتضی جمعه 07 آبان 1400 زمان : 19:55 نظرات (0)
بازدید : 24

جشنواره های بین المللی فیلم صلح و سفیران صلح به زودی آغاز به کارمی کند

مخابره صدای صلح و دوستی ایرانیان به تمام دنیا

نشست خبری استاد ابراهیم صنوبر و مدیرعامل موسسه بیطرف فیلم

 ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران و پدر صلح ایران با اعلام اینکه جشنواره های بین المللی فیلم صلح و سفیران صلح پس ازدریافت مجوزهای قانونی به زودی اغاز به کار می کند از مخابره صدای صلح و دوستی ایرانیان به دنیا خبر داد.

 

در نشست خبری استاد ابراهیم صنوبر دبیر کل ائتلاف صلح جهانی ودکتر مجتبی بیطرفان، مدیر عامل موسسه فرهنگی فیلم سازی بیطرف فیلم که با حضور اصحاب رسانه وخبرنگاران با توجه به  شیوه نامه های بهداشتی صبح امروز شنبه 24 مهرماه برگزار شد از آغاز به کار جشنواره های بین المللی فیلم صلح و سفیران صلح در اینده ای نزدیک خبر داده شد.

صنوبربا بیان اینکه تفاهم نامه همکاری فی مابین موسسه بین المللی سفیران صلح وموسسه فرهنگی فیلم سازی بیطرف فیلم منعقد شده است، هدف ازبرگزاری این جشنواره را شادی و صلح برای تمام جهانیان اعلام نمود.

پدر صلح ایران با بیان اینکه زنگ صلح در این رویداد به صدا درخواهد آمد، گفت: ما به دنبال شادی و صلح برای زندگی کردن در تمام دنیا هستیم، جهانی بدون خشم، بدون جنگ ، صلحی بدون مرز و بدون همه کاستی ها.

مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران با اشاره به اینکه ما به نمایندگی از ایران صدای صلح و دوستی  در جهان می شویم، افزود: با برگزاری  این جشنواره ها صدای صلح و دوستی خود و ایرانیان را به گوش جهانیان مخابره خواهیم کرد.

در این نشست همچنین مدیر عامل موسسه فرهنگی فیلم سازی بیطرف این تفاهم نامه را گام مثبتی برای بستر سازی صلح جهانی اعلام کرد.و خاطر نشان شد که ایران اسلامی هیچگاه در پی جنگ نبوده و همواره درراه صلح ودوستی گام برداشته است

مجتبی بیطرفان تصریح کرد: به زودی پس از گذراندن مراحل قانونی جشنواره از کلیه فیلمسازان ایران و جهان که با محوریت صلح و دوستی تولیداتی را داشته اند دعوت به حضور در این جشنواره خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم با بهره مندی ازهنر همکارانی که در بخش های نویسندگی، فیلمسازی، عکاسی، طراحی و تولید محتوا فعالیت دارند از طریق این جشنواره ها پیام صلح و دوستی ایرانیان را بیش از گذشته به گوش جهانیان برسانیم.

 

خاطرنشان می شود بیش از این دکتر مجتبی بیطرفان به عنوان دبیرکمیته هنری موسسه بین المللی سفیران صلح انتخاب شده بود.

مرتضی سه شنبه 27 مهر 1400 زمان : 16:10 نظرات (0)
بازدید : 26

اعطای نشان صلح موسسه سفیران صلح به مقام شامخ شهید علی لندی

اعطای نشان صلح در حوزه ایثار موسسه بین المللی سفیران صلح حضور نوجوان فداکار شهید علی لندی

پیرو برگزاری مسابقه دوستانه روز یکشنبه یازدهم مهرماه یک هزار و چهارصد بین تیم‌های بزرگان پرسپولیس و شهدای رزکان کرج به نفع انسانیت یادواره نوجوان شهید علی لندی از طرف استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح و ملقب به پدر صلح ایران به اسطوره فوتبال ایران علی پروین به نمایندگی خانواده معظم شهید علی لندی تقدیم گردید

در متن نشان صلح آمده است:

احتراما، ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری( بقیه السلف شهدا) و ملت شریف ایران و خانواده معظم شهید علی لندی، خبر آسمانی شدن این نوجوان شجاع، دل ما را نیز به درد آورد و رویش احساسی عمیق از شکوفایی انسانیت، اخلاق، جوانمردی و فداکاری را در ذهن همگان شعله ور نمود. این نوجوان با فدا کردن جان خود علاوه‌ بر آنکه جان دو انسان را نجات داد، حسی از همبستگی و غرور ملی را در همگان ایجاد کرد، به گونه ای که لقب بجای «قهرمان ملی» را به شایستگی از سوی مردم شریف ایران دریافت نمود. این نوجوانشهید امروز نماینده ی وجوه مثبت و انسان دوستانه ی ایران اسلامی است و در تراز ایثارگران بزرگ تاریخ قرار گرفته است.لذا بدینوسیله موسسه بین المللی سفیران صلح در مقابل این ایثار و فداکاری بزرگ به احترام ایستاده و به روح بلند این قهرمان ملی، درود می فرستد و به همین مناسبت «نشان صلح در حوزه ایثار» را به این نوجوان ایثارگر و شجاع تقدیم می نماید. روحش شاد و یاد و خاطره اش گرامی باد.                  

ابراهیم صنوبر

 مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره

 موسسه بین المللی سفیران صلح

مرتضی سه شنبه 13 مهر 1400 زمان : 12:55 نظرات (0)
بازدید : 32

بیانیه استاد ابراهیم صنوبر در خصوص وقایع افغانستان

بیانیه استاد ابراهیم صنوبر  پدر صلح ایران و دبیر کل ائتلاف صلح جهانی و مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح در خصوص وقایع افغانستان

بسم ا... الرحمن الرحیم

با قلبي آکنده از تاسف نظاره گر جهاني هستيم که روزهایی سرشار از بیماری‌، مرگ، جنگ، جنايت، خشونت و نقض حقوق بشر را سپری می‌کند. جهان در آشفتگي غريبي به سر مي برد.
در این برهه از زمان در گوشه ای از دنیا زنان و کودکان افغانستانی قربانی جنگ‎‌ شده اند و مع الأسف شمار قربانيان آن رو به افزايش است؛ آن‌چه در افغانستان می‌گذرد، مصيبتي دردناک ‌و فاجعه اي بسيار دور از روح انسانيت و در تناقض آشکار با بديهي ترين و ابتدايي ترين اصول حقوق بشر است.
موسسه بین المللی سفیران صلح نگران اوضاع وخیم در افغانستان و مردم همیشه ستمدیده آن است. بیم از آینده مبهمي که قرار است بر سر این مردم بیاید.
در بینابین این جنگ و ظلم تنها مردم بي دفاع هستند که کشته و آواره می‌شوند و ناخواسته و مظلومانه به بازي جنگ گرفته شده اند و تبعات جانگداز و تکانه هاي ملتهب کننده آن را لحظه لحظه به بدترين شکل ممکن تجربه مي کنند.
ما نگران سلامت روح و روان و آینده بشر و عواقب ناشی از این جنگ ها هستیم که قطعا با حقوق بشر سازگار نیست.
ما با چشمانی گریان و قلبی اندوهگین، نگران زنان و کودکان مظلوم اين سرزمين هستیم.
موسسه بین المللی سفیران صلح هرگونه جنگ، خونریزی، تعرض و تهاجم و اقدامات غير انساني را که موجب از بین رفتن جان ارزشمند انسان ها میشود و مسبب آوارگی میلیون ها انسان است، به شدت محکوم می‌کند و اميدوارانه تلاش می‌کند که در جهانی پر از صلح، دوستی، امنیت و آرامش زندگی کنیم.
زندگي در امنيت و صلح کمترين حق و خواسته اين مردم است که ناجوانمردانه از آنها سلب شده است.
امید است در جهانی که صلح و دوستی گمشده اصلي آن است بتوانیم با پايان دادن به تمامی جنگ ها و جنايت ها، امنیت و آرامش عزيزانمان را شاهد باشيم.

ابراهیم صنوبر

مدیرعامل

موسسه بین المللی سفیران صلح

مرتضی یکشنبه 24 مرداد 1400 زمان : 22:41 نظرات (0)
بازدید : 27

توزیع پک بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا توسط موسسه سفیران صلح

توزیع دو هزار پک بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط موسسه بین المللی سفیران صلح

توزیع دو هزار پک بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط موسسه بین المللی سفیران صلح

مرتضی پنجشنبه 14 مرداد 1400 زمان : 16:15 نظرات (0)

تعداد صفحات : 25

درباره ما
Profile Pic
استاد ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران از سن پنج سالگی ورزشهای رزمی را با رشته کاراته آغاز کرد و با توجه به علاقه به ورزشهای رزمی سبکهای تکواندو، کونگ فو، کشتی، بوکس و کشتی کج را تجربه کرد و در نهایت با آشنایی با سبک کیک بوکسینگ پا در عرصه حرفه ای ورزشهای رزمی گذاشت و در مسابقات ملی و بین المللی مقام های مختلفی کسب کرده است ایشان دارنده استادی اعظم، مربی و قهرمان ورزشهای رزمی و از ورزشکاران و مربیان پیشکسوت میباشد ابراهیم صنوبر که فعال در حوزه مسائل نوع دوستانه و حقوق بشر است سالهاست که در زمینه صلح و دوستی و فرهنگسازی در مبارزه با مشکلات معظم جوامع بشری ازجمله اعتیاد و موادمخدر، تروریسم، افراط گرایی، ایدز و از خودباختگی اجتماعی و غیره فعالیت دارد برخی از فعالیتها ومسئولیتهای فرهنگی و ورزشی ایشان درطی سنوات گذشته تا به امروز به قرار ذیل است: پدر صلح ایران، سفیرنیکوکاری، سفیر توسعه گردشگری ایران، سفیر پیشگیری ازاعتیاد، سفیرانسان دوستی، سفیرسلامت، سفیر هپاتیت، مخترع و عضو انجمن مخترعین کشور، تهیه کننده، خواننده، خبرنگار، فعال زیست محیطی، حامی حیوانات، مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح، مدیر موسسه کاریابی داخلی و بین المللی یونس، عضو هیئت رئیسه سازمان جهانی بادیگاردیAMD، دبیر انجمن ورزشهای رزمی کشورهای اسلامی، بنیانگذار و رئیس سبک نیو کنتاکت کیک بوکسینگ، رئیس سازمان واسکو کیک بوکسینگ آسیا، مدیرعامل انجمن ورزشی ایرانیان، رئیس هیات مدیره و موسس کانون تحکیم روابط فرهنگی ورزشی، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی سفیران صلح، عضوشورای عالی هیئت رئیسه سازمان جهانی ثبت رکورد هنرهای رزمی ایمارو، نایب رئیس هیئت کونگ فو استان تهران، عضو هیات رئیسه سبک هاپکیدو ایران، عضوهیئت مدیره تعاونی مسکن اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح، عضوهیئت رئیسه و مسئول هماهنگی سبک اسپرت مدرن کیک بوکسینگ فدراسیون ورزشهای رزمی، کارشناس خبره ورزشی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون آماتوری ورزش کارگری استان البرز، عضوسفیران پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز، رئیس هیئت امنای موسسه خیریه مهرآفرین پریا، سفیر سلامت همایشهای ملی سلامت و زندگی، عضو هیئت رئیسه سازمان جهانی تمام سبکهای کیک بوکسینگ ترکیه، رئیس کمیته روابط بین الملل هیئت رزمی استان تهران، عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری هیئت ورزشهای رزمی استان تهران، مسئول ویژه نامه پیروزی استان تهران، مسئول ویژه نامه کائنات استان تهران، مدیراجرایی روزنامه سراسری کائنات، نماینده سازمان کیک بوکسینگ جهانی جمهوری آذربایجان در ایران، عضو شورای مرکزی سبک تاپ فول کنتاکت، سخنگو و عضو هیئت رئیسه سبک کن دو ایران، نایب رئیس سبک کن دو ایران، عضو هیئت رئیسه سبک رنجر کیک بوکسینگ، عضو و نماینده فدراسیون کیوکوشین کاراته ترکیه، مدیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز، مسئول شورای راهبردی و سیاستگذاری چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز، استاد بزرگ هنرهای رزمی فدراسیون هانموندو ترکمنستان، دارنده مدارک قهرمانی و کمربند واحکام ورزشی از سال ۷۱تاکنون، عضو انجمن خانه هنرمندان سینما وتلویزیون، عضوشورای عالی سبک تاتاکای کیوکوشین در ایران، عضوشورای عالی هیئت رئیسه سبک استریت فایتر، عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ببرهای آهنین در ایران، دارای مربیگری از فدراسیون ورزشهای رزمی، دارنده مدارک مربیگری متعدد بین المللی ازچندین فدراسیون و سازمان وسبکهای ملی و بین المللی، دارنده کمربند مشکی دان هفت کیک بوکسینگ و ورزشهای رزمی ازچندین فدراسیون وسازمان ملی و بین المللی، قهرمان چندین دوره ورزشهای رزمی مختلف در سطح کشور، دارنده مدارک داوری متعدد از چندین فدراسیون و سازمان و سبکهای ملی و بین المللی، قهرمان چندین دوره مسابقات کیک بوکسینگ وورزشهای رزمی درسطح آسیا و جهان و تورنمنتهای بین المللی، عضویت در انجمن ورزشهای رزمی کشورهای اروپایی و آسیایی، دارنده مدارکهای عضویت و مسئولیت از چندین فدراسیون، سازمان، سبک و دانشگاههای بین المللی، مسئول ستاد رهپویان صلح و عدالت درکشور، فعال زیست محیطی، عضو مجمع فعالان و عضویت در هیات رئیسه چندین سازمان ورزشی ملی و بین المللی را درکارنامه خود دارد در سال ۱۳۸۷ بعد از سفرهای متعددی که به برخی از کشورهای جهان داشت و با رایزنی و ارائه راهکارها و روشهای خاص در حوزه ارسال پیام صلح و دوستی از نقش مسائل ادبی، فرهنگ، هنر و ورزش و دغدغه او برای تاسیس یک سازمان تشکیلاتی، تخصصی و منسجم در حوزه ارسال پیام صلح و دوستی و نهادینه کردن آن در عرصه بین المللی موسسه بین المللی سفیران صلح را بنیانگذاری وتاسیس نمود این موسسه توانسته است که گامهای مثمر ثمری را در حوزه مسائل حقوق بشر دوستانه و صلح و دوستی بین ملتها بردارد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 698
  • بازدید سال : 2,668
  • بازدید کلی : 34,081

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد