loading...

ابراهیم صنوبر

بازدید : 49

متن سخنرانی استاد ابراهیم صنوبر در دهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

متن سخنرانی استاد ابراهیم صنوبر در دهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری
متن سخنرانی استاد ابراهیم صنوبر در دهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری
متن سخنرانی استاد ابراهیم صنوبر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری
متن سخنرانی استاد ابراهیم صنوبر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین
حسبنا الله و نعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر و افوّض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد
درست زماني صلح را ساختند كه ما آفريده شديم ترديدي ندارم: جنگ هديه الهي نيست، اما صلح وديعه خدا و مرز با او بودن يا نبودن است صلح يعني: احترام، قانون، بهداشت و دوست داشتن
صلح فقط به معناي نبودن جنگ نيست، بلكه حضور در يك جامعه سرشار از عدالت، تفاهم، همزيستي، ديگر پذيري، دموكراسي و آزادي است، جامعه اي كه از هر گونه اعمال و رفتار ضد انساني و غير اخلاقي به دور باشد و تمام زمينه هاي علمي، بهداشتي، فرهنگي،مذهبي، شهروندي و اقتصادي به صورت مطلوب توسيع يابد. آزادي و صلح هديه اي نيست كه نظام ها و حكومت ها آن را به مردم بخشيده باشند بلكه موهبتي الهي و از حقوق اساسي هر انساني است.
اهتمام به ايجاد صلح ميان مردم يكي از سجاياي اخلاقي و فضايل انساني است كه اهميت فوق العاده اي در تمامي اديان الهي به آن داده شده است به گونه اي كه در برخي روايات از اصلاح ميان مردم به عنوان برترين و بالاترين صدقه و بهترين عبادت ياد شده است. عظمت، اقتدار و سرافرازي يك ملت آن گاه فراهم مي شود كه با يكديگر در كمال صلح و صفا و صميميت به سر مي برند و با تعاون و همياري بر مشكلات پيروز مي شوند و اين يعني تعالي و تكامل انساني كه اشرف مخلوقات و مسجود فرشتگان خوانده شده است.
در طول تاريخ، همواره بشر با تلفيق روح سلطه جويي و زياده خواهي، در كنار حس خودپسندي و نژادپرستي خود، جنگ، جنايت، استعمار و خشونت را چاشني تلخ زندگي خود ساخته است. در اين مسير سطح پايين تفكرات و ناآگاهي و نيز سوء استفاده از دستاوردهاي علمي و تحريك تعصبات نا به جا و غلط به اين پديده شوم دامن زده است.
مشكلات ناشي از سلطه اقتصادي ابر قدرتان براي يك ملت، محصول طبيعي نا آگاهي و جهل آن ملت است كه در برابر تبليغات مسموم و فريبنده سودجويان تسليم مي گردند. عزیزان من! یکی از مشکلات تاریخی بشر، جهل است و دیگری غفلت. هر کدام از این دو در جبهه های مختلف به بشر ضربه می زنند. جهل ریشه در نا آگاهی و عدم اطلاع دارد و مانع از بارور شدن استعدادها و استحقاق های انسان می شود اما غفلت این است که انسان به مسائل اساسی زندگی اش بی توجه باشد و به آنچه که باید توجه کند، توجه نکرده، آنچه که برای او اهمیت دارد، بی اهمیت تلقی کند و مسئله ای را که اولویت دارد، کنار گذاشته، و آن را که اولویت ندارد، مهم بداند. غفلت هم به خودی خود عیب است و هم زمینه ساز دیگر نقایص می باشد. لذا غفلت از جهل حساس تر است؛ چرا که جهل با علم زدوده می شود؛ ولی غفلت با ایجاد آموزشگاهها و دانشگاهها، رفع نمی گردد. اگر کسی در مسئله ای علم اندوزی کند، دیگر نسبت به آن جاهل نیست؛ اما قلمرو غفلت گسترده تر و بیماری فراگیرتر و خطرناک تری می تواند باشد که حتی دامنگیر عالمان نیز بشود. تفاوت در این است که جهل با علم زدوده می شود ولی برطرف شدن غفلت، نیاز به ذکر دارد.
یکی از مواردی که باعث غفلت ما می شود، امر تماشاگری است که امروز در دنیا رایج شده. انسانِ امروز چشمانش را به تماشا سپرده است. وقتی در خیابان راه می رویم و هرچیزی را می بینیم، دل به تماشای آن می سپریم؛ وقتی که به خانه می رسیم: اینترنت، تلویزیون و امثال اینها ما را به تماشا می خوانند. طبیعی است که اگر انسان غرق تماشا شود، غافل می شود؛ غافل از خویش، خدا، سرنوشت و مرگ خویش. او دیگر فراموش می کند که حساب و کتابی هست، و او پا به دنیا گذاشته است تا خود را بسازد.
در سایه غفلت یک ملت است که سیاه اندیشان و بدخواهان با القای مدل ها و الگوهای تحمیلی خود جوامع دیگر را به سمت مصرف کنندگی و وابستگی به خود می کشانند و برای تشدید این معضل به هر طریق و دستاویزی چنگ می زنند.
و استعمار تحت لواي سازندگي، سود رساني و كمك به همنوع كار خود را آغاز مي كند. دريغ كه در پس اين شعارهاي آبادگرانه جز كينه، حيله و سياست هاي طمع كارانه و سودجويانه چيزي يافت نخواهد شد. با به كار گيري ترفندهاي سياسي و اغتنام فرصت از تجاهل و غفلت و به خواب رفتن هوشياري جوامع، بيشترين اهتمام را در جهت تاييد و تجليل از ضد ارزش ها و تخطئه و تقبيح ارزش ها اختصاص مي دهند و تحت عنوان دستيابي به آزادي و دموكراسي، با القاي اباحه گري و عدم پذيرش و پايبندي به قيود اخلاقي و مذهبي در ادبيات گفتاري و مباني رفتاري آن جامعه، انواع فساد، فحشاء، شرارت و تفرقه را تجويز و ارزش هاي ديني و عواطف انساني را با تضعيف، تخفيف و حذف مواجه مي سازند و نظم و نسق انتظام جامعه را مخدوش مي كنند. آيا منطق و مكتبي وجود دارد كه استقرار نيروهاي نظامي و لگدمال كردن حيثيت و كرامت انساني را به بهانه جستجوي صلح به عنوان گمشده آن كشور، پسنديده و مطلوب بداند؟
سياست هاي به بن بست خورده استعمارگران و قاسطين كه اكنون در انزواي بي درمان دوران بي اعتباري و بي اقبالي خود به سر مي برند با زوال و شكست بزرگي مواجه شده است كه اين شكست در پي احتياج و اشتياق امروز ملت هاي آزاده جهان به داشتن حياتي سرشار از امنيت دروني و آرامش واقعي و صلحي پايدار است. احساس نياز ملت ها به هم زيستي مسالمت آميز كه از بزرگترين سرمايه ها و ذخاير زندگي اجتماعي محسوب مي شود، و تنفس در فضايي پاك و بي آلايش كه احساس امنيت و رضايت را به همراه دارد، حق ذاتي و طبيعي همه انسانهاست.
اگر مفاهيم بالنده و متعالي مورد تاكيد دين مبين اسلام به خوبي معرفي شود و مورد توجه واقع شوند ديگر شاهد رعايت نكردن اخلاق و ناديده گرفتن ارزش هاي معقول، موازين منطقي و فرهنگي در جامعه نخواهيم بود. جاذبه اسلام به قدري تاثير گذار است كه اگر به خوبي تبيين گردد گروه هاي زيادي را به خود متوجه خواهد ساخت. چشمه فياض قرآن و حصن حصين آموزه هاي اسلام با تهييج حس استقلال و آزادي در قلبگاه انديشه بشري، معتبر ترين مرجع و منبع در زمينه مسائل حقوق بشر و اصول استقرار صلح است. موسسه بين المللي سفيران صلح در جهت ترويج فرهنگ صلح و دوستي و اهداف و آرمان هاي مقدس انساني به فرهنگسازي و بسترسازي پرداخته و به توسيع امور صلح طلبانه، خداپسندانه و نوع دوستانه و ترويج روحيات برادري و برابري انسان ها در عرصه هاي ملي و بين المللي همت گمارده است و حمايت خود را از هرگونه اعمال صلح طلبانه و امور خيرخواهانه اعلام مي دارد و به عنوان نماينده اي شايسته براي ايران  اسلامي  تمام تلاش خود را در توسعه فرهنگ ناب اسلامي بسته ايم تا بتوانيم پرچم پر اقتدار صلح را در جاي جاي جهان به اهتزاز در آوريم.
سفيران صلح در انجام رسالت خود با استفاده از نشست هاي تخصصي با اساتيد و فرهيختگان و برخورداري از راهنمايي هاي گرانسنگ علماي عظيم الشان، مراجع عالي قدر و روحانيون، بزرگان اخلاقي و انديشمندان صلح طلب توانسته است در عرصه های مختلف به دستاوردهاي ارزشمندي برسد و همواره در صدد آن بوده است که در مراحل مختلف خدمتی صادقانه داشته باشد
و در مبحث انتخابات باید به عرض شما برسانم با نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، شیوه ها و شگردهای جدیدی برای تبلیغات به وجود می آید و نیز اقداماتی جهت تخریب فضای انتخاباتی که می توان به راحتی هدف افراد را از این گونه فعالیت ها تشخیص داد و موارد ذیل را مورد  توجه قرار داد.
یقیناً کسی خارج از این مرزوبوم، ایران آرمانی ما را نخواهد ساخت و این فرد فرد ما ایرانیان هستیم که باید برای ساختن ایران مطلوب خود، در راستای اهداف سند چشم انداز بیست ساله بکوشیم و هر چند مسئولان وظیفه‌ای مضاعف دارند، این ما رأی دهندگانیم که با انتخاب نمایندگانی شایسته، می‌توانیم و می‌باید آغازگر این حرکت ملی باشیم.
و جایگاه مجلس و اهمیت نمایندگی را در نظر داشته باشیم انتخاباتی که ما در آن شرکت می کنیم، برای تعیین نمایندگانی است که «حداقل» چهار سال سرنوشت کشور و بیش از 70 میلیون ایرانی در دست آنان خواهد بود؛ بنابراین، به موضوع انتخاب نماینده به عنوان رویدادی یک روزه یا به عنوان حمایت چشم و گوش بسته از یک فرد نگاه نکنیم؛ یقیناً قانونگذاری و نمایندگی مردم، «مردان بی ادعا خدمتگزار وتوانمند» می خواهد! و بایداهمیت رأی خود را بدانیم. هر رأی می‌تواند در تعیین سرنوشت انتخابات و در ادامه، در تعیین سرنوشت یک طرح و لایحه و در پی آن تعیین سرنوشت کشور مؤثر باشد؛ زیرا این یک یک آرای ماست که به نفع کاندیداها خوانده می شود و در نهایت یکی از آنان که بیشترین آرا به نام او نوشته شد، به عنوان منتخب مردم منطقه به مجلس راه می یابد و این تک تک آرای نمایندگانی که همه ما انتخاب کرده ایم است که در رد یا تصویب یک طرح یا لایحه شمارش می شود و در نهایت با تصویب یا رد آن طرح، پیوستگی زندگی خود بدان یک رای ها را مشاهده می کنیم؛ بنابراین باید اهمیت رأی خود را بدانیم.
انتظار مردم نیز بر آن است که نمایندگان ملت خدمتی شفاف و صادقانه داشته باشند و با مراقبت از اندیشه و عمل خود و ایمان و انقیاد کامل به جذب مصالح و دفع مفاسد از جامعه همت گمارند، مبانی تئوریک خود را پویا و کارآمد نمایند و در فداکاری در راه دین، عدالت و صلح بر یکدیگر پیشی بگیرند. این نیز خود بیانگر نقش پر اهمیت حضور مردم و رای آنها است. نماینده ای که اندیشه صائب و عمل صالح دارد با آرای مردم وارد عرصه می شود لذا بر فرد فرد ما لازم است تا با تحقیق و تدقیق در انتخاب خود و نیز احتراز و اجتناب از جریانات منحرف کننده مسیر افرادی را انتخاب کنیم که وجاهت و اصالت حضور جهت دفاع از حقوق ملت را بیشتر داشته باشند.
ودر رأی دادن، رضای خداوندمتعال را در نظر داشته باشیم. همان گونه که از نمایندگان می خواهیم خدا و قیامت را به یاد داشته باشند و برای رضای خداوند کار کنند، خود نیز رضایت خداوند را در انتخاب کاندیدای مورد نظر در «دل» داشته باشیم و ملاک رأی دادن خود را تعلقات طایفه ای یا شهری در نظر نگیریم و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) «در انتخاب وكلاي خود رضاي حق را بر رضاي خود مقدم داريم».
 انتخابات مجلس شورای اسلامی تجلی مردم سالاری دینی است.
 در این میان مشارکت انتخاباتى به عنوان جلوه‌اى از مشارکت عمومى تجربه‌اى است که با برگزارى انتخابات و همه‌پرسى و حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى به منصة ظهور رسیده است. در تمامی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری فراتر از یک گزینش معمول نمایندگان مجلس بوده است؛ بلکه با توجه به جایگاه خاص جمهوری اسلامی به عنوان یگانه قطبی که استکبار ستیزی و عدالتخواهی را در جهان سلطه نمایندگی می کند و حتی آن را به دیگر مناطق صادر نموده است، چشم دوست و دشمن به انتخابات ایران دوخته شده و مباحث و مناظرات بسیاری را در رسانه های بین المللی برانگیخته است. شاید وضعیت حاکم بر انتخابات در ایران از نظر بازتابهای جهانی در تاریخ نظامهای سیاسی بی سابقه باشد. هر انتخابات در ایران از نظر کارشناسان و تحلیلگران بین المللی به عنوان عرصه ای برای ارزیابی اعتبار و مشروعیت نظام تلقی می شود.
 در واقع حساسیت دشمن به انتخابات به عنوان مهمترین تجلی مردم سالاری دینی بدان حد است که در طول تمامی 4 دهه اخیر تلاش برآن داشته تا انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را غیررقابتی، نمایشی، هدایت شده و مخدوش و مجالس و دولتهای برآمده از این انتخابات را فرمایشی و نامشروع جلوه دهد. دشمنان نظام در راستای این هدف در زمانهای نزدیک به انتخابات با سیاه نمایی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور و طرح شبهاتی مانند مغایرت نظارت استصوابی با حق تعیین سرنوشت مردم و انتخابات آزاد، سعی در حاکم نمودن فضای یاس و دلسردی بر جامعه و حتی المقدور کاهش نصاب مشارکت در انتخابات دارند. این سیاستهای خصمانه که از دیرباز ادامه داشته در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری شدت گرفته است.
قدر مسلم برگزاری پرمغز، پرمعنی و پرشکوه انتخابات با حضور قاطبه مردم موجب اوج گیری عظمت و اقتدار و موج زدن همبستگی و اتحاد ملی است و به تبع پژواک این اقتدار و همایش قدرت و نمایش وحدت ملت بزرگ ایران تمامی روزنه های نفوذ بر فرصت طلبان بسته می شود و به پشتوانه این مهم است که نمایندگان ما با امید، صداقت و عشق به خدمتگزاری در عرصه های مختلف مشغول خواهند شد و در پی حضور، اجماع و اتفاق ملت است که افکار سلطه جویانه دشمنان مجال بروز پیدا نمی کند. در فصل های مختلف کتاب پر بار و مقدس انقلاب اسلامی وقتی تورخ تاریخ به این روزها می رسد و در آستانه انتخابات قرار می گیریم تحرکات بیگانگان و جریان سازی های آنها به بیشترین حد خود می رسد اما به برکت تفضلات و توجهات خداوند متعال به ملت ایران نه تنها موجب نارضایی و نارسایی نشده است بلکه با احساس مسئولیت و آینده نگری مردم صحنه هایی پرشور و دشمن شکن ایجاد شده است.
در حقیقت شرایط تاریخی حاضر جایگاهی خاص و موقعیتی منحصر به فرد در جغرافیای سیاسی ایران و منطقه به انتخابات پیش روی مجلس و خبرگان رهبری بخشیده است.  به جرأت می توان از آن به تحقق گفتمان انقلاب اسلامی در سطح منطقه تعبیر نمود. برگزاری شکوهمند این انتخابات می تواند بار دیگر کارآمدی مدل مردمسالاری دینی را در اذهان ملل مسلمان تثبیت نموده و موقعیت الگوی جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه را به عنوان یک سیستم متکی بر ارزشهای بومی و اصیل اسلامی تقویت نماید. این در واقع همان کابوسی است که قدرتهای استکباری و دول ارتجاعی منطقه را به وحشت می اندازد.
امروزتجربه نظام جمهوری اسلامی به عنوان شجره طیبه ای که فریادش(نه شرقی و نه غربی)بوده است- باید از مجرای تبیین نظام فکری- سیاسی-فرهنگی واجتماعی ان والگویی که در جمهوری اسلامی به منصه بروز وظهور رسیده پیش چشم جهانیان قرار بگیردو باید از ظرفیت های نرم برای جذب کلیه کسانی که حق رای وانتخاب سرنوشت خود وکشور عزیزمان را دارند برای انتخاب افراد اصلح استفاده کنیم وبا این روش وایستادگی بر مسیر گفتمان اسلام ناب- ارزشهایی که مقام معظم رهبری مطالبه می نمایند که عدالتخواهی- خدمت رسانی صادقانه ومخلصانه وایستادگی در برابر تهدیدها ومطالبات نا مشروع بیگانگان می باشد حرکت کنیم که خداوند سبحان با ما خواهد بود.
      
والسلام عليكم و رحمة ا... و بركاته
ابراهیم صنوبر
مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح

برچسب ها ابراهیم صنوبر ,
مرتضی سه شنبه 25 خرداد 1395 زمان : 16:54 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
استاد ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران از سن پنج سالگی ورزشهای رزمی را با رشته کاراته آغاز کرد و با توجه به علاقه به ورزشهای رزمی سبکهای تکواندو، کونگ فو، کشتی، بوکس و کشتی کج را تجربه کرد و در نهایت با آشنایی با سبک کیک بوکسینگ پا در عرصه حرفه ای ورزشهای رزمی گذاشت و در مسابقات ملی و بین المللی مقام های مختلفی کسب کرده است ایشان دارنده استادی اعظم، مربی و قهرمان ورزشهای رزمی و از ورزشکاران و مربیان پیشکسوت میباشد ابراهیم صنوبر که فعال در حوزه مسائل نوع دوستانه و حقوق بشر است سالهاست که در زمینه صلح و دوستی و فرهنگسازی در مبارزه با مشکلات معظم جوامع بشری ازجمله اعتیاد و موادمخدر، تروریسم، افراط گرایی، ایدز و از خودباختگی اجتماعی و غیره فعالیت دارد برخی از فعالیتها ومسئولیتهای فرهنگی و ورزشی ایشان درطی سنوات گذشته تا به امروز به قرار ذیل است: پدر صلح ایران، سفیرنیکوکاری، سفیر توسعه گردشگری ایران، سفیر پیشگیری ازاعتیاد، سفیرانسان دوستی، سفیرسلامت، سفیر هپاتیت، مخترع و عضو انجمن مخترعین کشور، تهیه کننده، خواننده، خبرنگار، فعال زیست محیطی، حامی حیوانات، مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح، مدیر موسسه کاریابی داخلی و بین المللی یونس، عضو هیئت رئیسه سازمان جهانی بادیگاردیAMD، دبیر انجمن ورزشهای رزمی کشورهای اسلامی، بنیانگذار و رئیس سبک نیو کنتاکت کیک بوکسینگ، رئیس سازمان واسکو کیک بوکسینگ آسیا، مدیرعامل انجمن ورزشی ایرانیان، رئیس هیات مدیره و موسس کانون تحکیم روابط فرهنگی ورزشی، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی سفیران صلح، عضوشورای عالی هیئت رئیسه سازمان جهانی ثبت رکورد هنرهای رزمی ایمارو، نایب رئیس هیئت کونگ فو استان تهران، عضو هیات رئیسه سبک هاپکیدو ایران، عضوهیئت مدیره تعاونی مسکن اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح، عضوهیئت رئیسه و مسئول هماهنگی سبک اسپرت مدرن کیک بوکسینگ فدراسیون ورزشهای رزمی، کارشناس خبره ورزشی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون آماتوری ورزش کارگری استان البرز، عضوسفیران پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز، رئیس هیئت امنای موسسه خیریه مهرآفرین پریا، سفیر سلامت همایشهای ملی سلامت و زندگی، عضو هیئت رئیسه سازمان جهانی تمام سبکهای کیک بوکسینگ ترکیه، رئیس کمیته روابط بین الملل هیئت رزمی استان تهران، عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری هیئت ورزشهای رزمی استان تهران، مسئول ویژه نامه پیروزی استان تهران، مسئول ویژه نامه کائنات استان تهران، مدیراجرایی روزنامه سراسری کائنات، نماینده سازمان کیک بوکسینگ جهانی جمهوری آذربایجان در ایران، عضو شورای مرکزی سبک تاپ فول کنتاکت، سخنگو و عضو هیئت رئیسه سبک کن دو ایران، نایب رئیس سبک کن دو ایران، عضو هیئت رئیسه سبک رنجر کیک بوکسینگ، عضو و نماینده فدراسیون کیوکوشین کاراته ترکیه، مدیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز، مسئول شورای راهبردی و سیاستگذاری چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز، استاد بزرگ هنرهای رزمی فدراسیون هانموندو ترکمنستان، دارنده مدارک قهرمانی و کمربند واحکام ورزشی از سال ۷۱تاکنون، عضو انجمن خانه هنرمندان سینما وتلویزیون، عضوشورای عالی سبک تاتاکای کیوکوشین در ایران، عضوشورای عالی هیئت رئیسه سبک استریت فایتر، عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ببرهای آهنین در ایران، دارای مربیگری از فدراسیون ورزشهای رزمی، دارنده مدارک مربیگری متعدد بین المللی ازچندین فدراسیون و سازمان وسبکهای ملی و بین المللی، دارنده کمربند مشکی دان هفت کیک بوکسینگ و ورزشهای رزمی ازچندین فدراسیون وسازمان ملی و بین المللی، قهرمان چندین دوره ورزشهای رزمی مختلف در سطح کشور، دارنده مدارک داوری متعدد از چندین فدراسیون و سازمان و سبکهای ملی و بین المللی، قهرمان چندین دوره مسابقات کیک بوکسینگ وورزشهای رزمی درسطح آسیا و جهان و تورنمنتهای بین المللی، عضویت در انجمن ورزشهای رزمی کشورهای اروپایی و آسیایی، دارنده مدارکهای عضویت و مسئولیت از چندین فدراسیون، سازمان، سبک و دانشگاههای بین المللی، مسئول ستاد رهپویان صلح و عدالت درکشور، فعال زیست محیطی، عضو مجمع فعالان و عضویت در هیات رئیسه چندین سازمان ورزشی ملی و بین المللی را درکارنامه خود دارد در سال ۱۳۸۷ بعد از سفرهای متعددی که به برخی از کشورهای جهان داشت و با رایزنی و ارائه راهکارها و روشهای خاص در حوزه ارسال پیام صلح و دوستی از نقش مسائل ادبی، فرهنگ، هنر و ورزش و دغدغه او برای تاسیس یک سازمان تشکیلاتی، تخصصی و منسجم در حوزه ارسال پیام صلح و دوستی و نهادینه کردن آن در عرصه بین المللی موسسه بین المللی سفیران صلح را بنیانگذاری وتاسیس نمود این موسسه توانسته است که گامهای مثمر ثمری را در حوزه مسائل حقوق بشر دوستانه و صلح و دوستی بین ملتها بردارد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 341
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 2,671
  • بازدید کلی : 34,084

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد